tävlingen LE och LD

Framridning : Rosa var väldigt vinglig och okoncentrerad vilket gjorde mig väldigt nervös och spänd .
hoppade fram på ett kryss , räcke och en oxer
Tävlingen : Hela LE:n gick skitdåligt Rosa var obalanserad och för taggad , jag hängde inte med på sista 'titthindret' så hon sprang in i det så jag fastnade med benen i hinderstödet så jag blev utesluten !
LD
Framridning : Rosa va mycket finare denna gången hon var koncentrerad och i balans vilket gjorde att jag inte blev spänd eller nervös och det gjorde också Rosa mycket mer avslappnad ,
på banan va hon jättefin en rivning på hinder 1 lite surt men ja sådant händer hon har aldrig tävlat på riktigt , lite clear rounder med Rebecca .

Slutresultat : Stolt och glad Josephine , det kanske inte gick världs bäst men Rosa är alltis bäst hon försökte ändå min sötnos ♥


Hoppbilderna kommer i nästa inlägg !
/ Josse♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var skit duktiga :o <3

2012-01-07 @ 22:27:43
Postat av: Jessica

Ni var jätteduktiga i LD

kramar Jessica :)

2012-01-07 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0