Dagen♥

Imorse va 'olyckan' framme ,
jag skulle skära bullar till frukost vilket mamma inte gillar men jag ville göra det så vi kunde komma ut till stallet snabbt . kniven halkade på bullen och hamnade på mitt finger , det forsade ut blod i 190 och ett stort fett hack (hål) har jag i mitt finger , mamma fick panik -.- och ville in till sjukhuset , men då kom Gustav och han sa att det inte va någon stor fara , så han plåstrade om fingred då började jag gråta ännu mer för det gjorde förjävla ont , så nu går jag med några lagar plåster blir det värre så blire vårdcentralen ,
mamma körde mig och Erika till stallet iallafall , och där va Emilia , mamma och Emilia hjälpte mig och sånt eftersom det inte får komma bakterier in i såret även jag har plåster kan det göra det , det kan orsaka blodförgiftning ,
skrittade Lucy i ridhuset vilket gick jättebra , tränade på att rygga och skänkelvikning , fina ponny ♥
aww lilla lurvis , som snart ska rakas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0