Min blogg

Jag bloggar för att dela med mig av mitt intresse det jag spenderar mest tid med
jag satsar inte på att ha riktigt många läsare t.ex jag reklamerar inte min blogg för att den ska bli 'stor'
gillar ni inte bloggen ska man  självklart inte läsa den
jag satsar inte alls på många kommentarer eller läsare jag tigger inte kommentarer eller 'hotar' med att ta bort
bloggen fär jag knappt har läsare/kommentarer , jag kör mitt eget race that's it
men om man märker att man knappt har några läsare så får man förbättre bloggen kanske inte skriva en mening i varje inlägg absolut inte intressant att läsa t.ex ''nu ska jag äta bloggar sen 'puss ''
när jag ändå är igång med bloggar hade jag tänkt att tipsa läsvärda bloggar
Http://Darios.se
Http://Ponnynissar.blogg.se (min aldra favorit blogg , otroliga tjejer med riktigt bra tänkande)
Http://Ungdressyr.blogg.se
http://Nellieberntsson.se
Kram / Josse♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra- PonnyNissar

Aww! Lite sen här, men TACK :DD<33

2012-01-28 @ 22:47:23
URL: http://ponnynissar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0