Rosa -bildbomb-

jag saknar verkligen denna ponnyn .
har deppat hela eftermiddagen , blev helt deppig på lunchen i skolan ,
jag vet att jag kan hälsa på henne när jag vill , men det är inte det samma ,
jag tar inte hand om henne längre utan det är andra skötare som gör det ..
21/3-10 Blev jag skötare på dig .
två underbara år


första gången jag skötte henne .


Sommar 2010

Program ridning , sommaren 2010

Sommarbete 2010

Tillridning 2011

Photoshot i solen

hoppträning , då kameran pajade så bilderna blev ju bra .....

första gången jag satt på Rosas rygg .

Nybadad ponny

Ridtur i det soliga

Nyårshoppningen LE trillade av , vägrade på sista hindret och
jag flög som en vante , LD - 8 fel kom in fel på starten

pusspuss <3

söt ponny

regnig dag sommaren 2010

igångridning , igga mitt trollface

skrittur

Ponny i gången
Jag har iallafall tur att jag rider henne på Fredagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0